Η Nero Kaidas δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα των προβαλλόμενων προϊόντων.
Ωστόσο δεσμεύεται για την έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών, περί της μη διαθεσιμότητάς τους.

ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με την καταχώρηση της παραγγελίας ενημερώνεστε αμέσως με email για την καταχώρησή της παραγγελίας σας. Την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την καταχώρηση μιας παραγγελίας, το τμήμα εξυπηρέτησης του e-shop ελέγχει τη διαθεσιμότητα των ειδών που παραγγέλθηκαν.

Η επιβεβαίωση και η τελική αποδοχή της παραγγελίας σας προετοιμάζεται από την εταιρία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30 έως 15:00.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παραγγελίες από Ελλάδα

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και ειδικότερα στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στη Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (ΕΛΤΑ COURIER).
Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

  1. Παραλαβή από το κατάστημα μας (Αλεξάνδρου 102 Εύοσμος-Θεσσαλονίκη) την επομένη εργάσιμη ημέρα χωρίς επιπλέον κόστος.
  2. Αποστολή μέσω της ΕΛΤΑ COURIER και πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω PayPal.
    • Χρόνος παράδοσης 1-2 εργάσιμες ημέρες
    • Επιπλέον κόστος αποστολής 2€. Για παραγγελίες άνω των 49€ δεν υπάρχει επιπλέον κόστος.
  3. Μέσω της ΕΛΤΑ COURIER και αντικαταβολή μετρητοίς ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
    • Χρόνος παράδοσης 1-2 εργάσιμες ημέρες
    • Επιπλέον κόστος αποστολής 2€. Για παραγγελίες άνω των 49€ δεν υπάρχει επιπλέον κόστος.
    • Επιπλέον κόστος αντικαταβολής 2€. Για παραγγελίες άνω των 49€ δεν υπάρχει επιπλέον κόστος.
Παραγγελίες από Κύπρο

Για τις παραγγελίες σας επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής 10€.

Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εφόσον λειτουργήσουν όλα ομαλά, είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Τρόποι Πληρωμής για Ελλάδα
  1. Αντικαταβολή
  2. PayPal
  3. Πιστωτική κάρτα
  4. Τραπεζική κατάθεση
Τρόποι Πληρωμής για Κύπρο
  1. PayPal
  2. Πιστωτική κάρτα
  3. Τραπεζική κατάθεση

ΑΛΛΑΓΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Οι πελάτες της Nero Kaidas έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν το οποίο παρέλαβαν.

Προϋποθέσεις Αλλαγής – Αντικατάστασης Προϊόντος
  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν ο πελάτης.
  3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.
Λόγοι Αλλαγής Προϊόντος

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αλλαγή/αντικατάσταση στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παρακάτω λόγους:

  1. Αλλαγή στο μέγεθος του προϊόντος.
  2. Αλλαγή στο χρώμα του προϊόντος.
  3. Αλλαγή στο σχέδιο του προϊόντος.
  4. Αντικατάσταση – Το προϊόν που παρέλαβε ήταν ελαττωματικό.
  5. Το προϊόν που παρέλαβε ήταν άλλο σε σχέση με αυτό που παρήγγειλε (λάθος κατά την αποστολή).
Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντος

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει αλλαγή στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παραπάνω λόγους. Σε όποια από τις 5 παραπάνω περιπτώσεις πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας είτε μέσω email (nerokaidas@gmail.com) είτε τηλεφωνικά (2310 772 572) εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την αλλαγή. Κατόπιν συνεννόησης η εταιρία Nero Kaidas αποστέλλει μέσω της ΕΛΤΑ COURIER το προϊόν το οποίο επέλεξε ο πελάτης και ο πελάτης παραδίδει το προϊόν που θέλει να επιστρέψει στον διανομέα της courier. Οι αλλαγές γίνονται αποκλείστηκα μέσω της ΕΛΤΑ COURIER.

ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Στις περιπτώσεις ελαττωματικότητας ή λάθους προϊόντος κατά την αποστολή, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία Nero Kaidas. Στις περιπτώσεις αλλαγής μεγέθους ή χρώματος του προϊόντος ή αλλαγής σχεδίου, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Η Nero Kaidas αναλαμβάνει την επιστροφή και ο πελάτης την εκ νέου αποστολή 3,90€.

ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: Αν η αλλαγή αφορά πελάτη της Κύπρου για τις περιπτώσεις αλλαγής μεγέθους, χρώματος, σχεδίου τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, ενώ στην περίπτωση ελαττωματικότητας ή λάθους κατά την αποστολή τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρία Nero Kaidas.

Η εταιρία Nero Kaidas δεσμεύεται να εξυπηρετήσει τους πελάτες οι οποίοι αιτούνται αλλαγή προϊόντος για τους παραπάνω λόγους.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς που έκανε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρίας Nero Kaidas.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κάνει χρήση του δικαιώματος του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Για επιστροφή χρημάτων ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής 8€.

Προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία OUTLET καθώς και προϊόντα προηγούμενης σαιζόν σε έκπτωση δεν υπόκεινται στους όρους της επιστροφής χρημάτων.

Προϋποθέσεις Επιστροφής Χρημάτων
  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν.
  3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη με προπληρωμένη και ασφαλισμένη αποστολή μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.
Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας είτε μέσω email (nerokaidas@gmail.com) είτε τηλεφωνικά (2310 772 572) εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την επιστροφή χρημάτων. Κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν το οποίο παρέλαβε στη διεύθυνση:

Nero Kaidas
Τμήμα Επιστροφών
ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ 102, ΕΥΟΣΜΟΣ
+30 2310 772 572

Κατά την παραλαβή της επιστροφής από την εταιρία το προϊόν θα περάσει από τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο έτσι ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη. Η εταιρία Nero Kaidas δεσμεύεται να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος, εφόσον έχει εγκριθεί και κατόπιν του ποιοτικού ελέγχου, εντός 10 ημερολογιακών ημερών και να το γνωστοποιήσει στον πελάτη μέσω ενημερωτικού email.